Contact
Wij staan u graag te woord!
info@profgereedschap.nl of
bel 0599 621 211
Onze sterke punten
  • Deskundig
  • Snelle levertijd
  • Ruime voorraad
  • Scherpe prijzen
  • Veilig online betalen
  • Maandag tot en met vrijdag
          van 8.30 tot 17.30 bereikbaar
Facebook

Bezorging en FAQ

Bezorging en levertijd


Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Bestellingen die worden gemaakt op een werkdag (maandag – vrijdag) voor 15.00 uur worden normaal gesproken de eerstvolgende werkdag bij u bezorgd. Uw bestelling wordt door DHL bezorgd en DHL hanteert een 48-uurs levering dus het kan voorkomen dat uw bestelling de tweede werkdag wordt bezorgd.

Mijn bestelling is na twee werkdagen nog niet geleverd. Wat moet ik doen?

Mocht u bestelling na twee werkdagen nog niet zijn bezorgd dan kunt u ons het beste zo snel mogelijk een email sturen naar info@profgereedschap.nl met daarin uw bestelnummer, naam en adresgegevens. Wij sturen u dan een reactie en laten uw bestelling door DHL traceren. Zodra bekend is waar uw bestelling is, zullen wij u informeren. Mocht de zending niet te traceren zijn dan zullen wij uw bestelling nogmaals gaan verzenden.

Rondom drukke perioden zoals de feestdagen kan een bestelling iets langer onderweg zijn, maar daar hebben wij geen invloed op. We kunnen u alleen adviseren om uw bestelling niet op het allerlaatste moment te plaatsen.

Ik heb maar een gedeelte van mijn bestelling ontvangen wanneer wordt de rest van mijn bestelling geleverd?

Wij proberen uw bestelling uw bestelling in één keer te leveren, maar het kan voorkomen dat uw bestelling in afzonderlijke leveringen komt. Wij leveren vanuit twee magazijnen en proberen dit samen te voegen, maar dat lukt helaas niet altijd. Het kan ook voorkomen dat DHL uw bestelling in meerdere zendingen levert en daar hebben wij geen invloed op. Dit heeft geen invloed op de verzendkosten die u heeft betaald.


Uw bestelling is geleverd

Er zijn verkeerde artikelen geleverd. Hoe wordt dit opgelost?

Allereerst ontvangen wij graag een foto met het EAN nummer (streepjescode) erop zodat wij snel kunnen uitzoeken waar het probleem zich heeft voorgedaan. Wij zullen u de juiste artikelen opsturen en wellicht dat u de verkeerde artikelen nog dient terug te sturen, maar daarvan ontvangt u dan bericht van ons waarin wij u het juiste adres en antwoordnummer zullen geven.

Mijn bestelling is beschadigd geleverd, en nu?

Wij ontvangen graag een foto van de beschadiging en een foto van het EAN nummer (streepjescode). In de meeste gevallen zullen wij u vragen om het artikel weer terug te sturen middels een antwoordnummer. Wij zullen het artikel weer opnieuw gaan verzenden.


Uw bestelling retourneren

De producten die ik heb aangeschaft wil ik graag terugsturen. Kan dat zomaar?

U mag uw bestelling binnen 30 dagen nadat de bestelling is geleverd zonder opgaaf van reden weer terugsturen naar ons. De producten die u heeft aangeschaft dienen dan wel, voor zover als mogelijk, in de originele verpakking te zitten en onbeschadigd te zijn. U dient ons hiervan wel even op de hoogte te stellen door middel van een email. U ontvangt dan van ons weer bericht terug met daarin het juiste retouradres.


Winkelmandje, account en betaling

Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?

Wettelijk gezien zijn wij verplicht om uw terugbetaling binnen 14 dagen na uw melding terug te storten op uw rekening. Vaak zorgen wij er zelf voor dat de overboeking binnen twee werkdagen zal gebeuren. Wij zullen u in sommige gevallen ook vragen om het rekening(iban)nummer aan ons door te geven zodat we uw terugbetaling snel kunnen afhandelen. We zullen u altijd met hetzelfde betaalmiddel terugbetalen waarmee u de bestelling ook heeft voldaan.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen nadat de bestelling is betaald?

Nee, u kunt een betaalde bestelling niet meer aanpassen en dat kunnen wij ook niet voor u doen. De bestelling is hooguit nog te verwijderen, mits dit vlot gebeurt. Uw bestelling wordt meteen doorgeschoten naar het magazijn waarin het automatisch pick systeem uw bestelling verzamelt.


Assortiment

Ik heb veel artikelen nodig. Hoe weet ik of alles op voorraad ligt?

Er staat bij de producten een hoeveelheid weergegeven hoeveel er op dat moment in het magazijn liggen. Wanneer u meer nodig heeft dan het weergegeven aantal dan kunt u het beste even contact met ons opnemen om te kijken wat eventueel de levertijd is. Dit kunt u het beste via ons emailadres info@profgereedschap.nl doen. Wij zullen dan voor u gaan informeren bij de fabrikant hoe lang de levertijd bedraagt.

Ik zoek één of meerdere producten, maar op de website kan ik het niet vinden. Kunnen jullie het leveren?

We hebben meer dan 35.000 artikelen in ons assortiment, maar het kan natuurlijk voorkomen dat u iets zoekt dat wij niet in ons assortiment hebben. U kunt het beste contact opnemen met ons dan gaan wij voor u op zoek en kunnen u een vrijblijvende offerte aanbieden.

Soms staan producten wel op onze website, maar hebben ze een andere benaming of staan ze in een andere categorie dan waarin u zoekt. U kunt ons dan even een berichtje sturen en dan kijken wij voor u of het artikel ook in ons assortiment zit.

Topmerken
Terug naar boven